Ridlist Lover Life

Monday, November 14

Kucing Berani Mati!!!

okeyh...
di waktu-waktu senja ni mesti korang semua sibuk mengadap tv kan... maklum lah banyak cerita-cerita best kat tv tuh... nak-nak sekarang ni cerita Pasta ( adik yaNna ni memang suka tengok cerita tu )..sampai orang ajak p mane-mane pn tak nak p sbb takut terlepas 1 episod... kul 6.30petang jap lagi cerita nada cinta lak.... yaNna kurang cket tengak cerita ni sebab dah terbiase duk kt u tak tengok... so, balik umah pn xde semangat nak tengok... kecuali ade rancangan yang best-best comfirm yaNna tengok..hehe...

Kat umah nenek yaNna ni ade 4 ekor kucing kepunyaan mak cik yaNna... semua putih warnanya...namenya pun pelik-pelik...mimie, cicit, nana n vivit... dalam banyak-banyak nana lah yang paling degil...tu la sape suh letak nama nana kan dah jadi camtu... yang paling baik semestinya mimie... seekor kucing yang paling tua di kalangan mereka berempat.... Korang nak tengok aksi lagak ngeri mereka... Ni hah...

Lagak ngeri si Nana n si  Vivit

Manakala si Cicit terpegun melihatnya...
itu lah gelagat kucing-kucing peliharaan mak cik yaNna ni...

Labels:

2 Comments:

Blogger ShErA said...

kak ira smpi sudah tak boleh mcm mana satu nana, vivit,mimie dan cicit ni... hehe

November 14, 2011 at 6:30 PM  
Blogger ~|yaNna|~ said...

mimie - kat atas dahi dia ade huruf 'M' tu..agpn dia baik cket...

nana - yang ade tompok hitam atas dahi n nakal cket dari yang lain..

vivit - semua bulunya putih...

cicit - warna kelabu-kelabu cket...macam mimie gak tp xde huruf 'M' kat dahi

November 15, 2011 at 11:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home