Ridlist Lover Life

Tuesday, November 15

Ape... Basikal Masuk Lam Handbag


Korang rase camne la sebesar basikal tu ley masuk lam handbeg..pelik kan...memang pelik...Nak dijadikan cerita Semalam yaNna ikut mak p sekolah tuk print assigment adik.. Tengah-tengah syok print, tibe-tibe :-

Mak : Macam mane la basikal ni boleh ade lam handbag mak ni...

yaNna : Dah tergelak... hahahaha... (Nak buat camne....sebenarnya yaNna yang letak basikal tu kat lam handbag mak...)

Mak : Kenapa lak suke???

yaNna : Kenapa x suke sebab sebenarnya basikal tu yaNna yang letak lam beg mak...Ingat nak letak kejap jea tp lepas tu yaNna tak ingat nak ambil...

Mak : La,,, patut la boleh ade lam beg mak pn...Rupe-rupe awak yang letak... Molek sangat la tu...



Sebenarnya ia adalah replika basikal yang yaNna ade...disebabkan yaNna minat sangat sukan berbasikal, so yaNna p la beli basikal ni untuk di buat koleksi kat umah...Kenapa ape yaNna pilih warna ungu?? Sebabnya yaNna memang minat warna ungu... Basikal ni yaNna beli kat kedai Ceria 99 dengan harga RM2.99 jea beberapa tahun lepas... yaNna sayang sangat beskal ni...

Labels:

2 Comments:

Blogger ShErA said...

i still remember this bicycle... kak ira pun ada lagi kat rumah... biru dgn ungu..

November 15, 2011 at 1:54 PM  
Blogger ~|yaNna|~ said...

Oo.. agpn kte p beli sme2 kan hari tu...
yang kte p jalan kaki 4 org tu...

November 15, 2011 at 7:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home