Ridlist Lover Life

Sunday, December 4

Segment | Santai Blogger 3


jom join segment | Santai Blogger 3 ni
comfirm korang akan rase santai
okeyh la..yana nak join segmen ni dlu, nanti yana cerite lagi...



hobi yana
banyak sangat la hobi yana tapi yang paling yana suke adalah








hidup yana x sah kalau sehari tak amik tahu tentang perkembangan sukan berbasikal kerana yana minat sangat sukan tu..almaklumlah si dia pun pelumba beskal gak... =)



tag :



okeyh dah siap pun
korang tunggu ape lagi
jom la join
bye

Labels:

2 Comments:

Blogger Ku Azhar said...

waaaa!!!! kayuh elok2 ye! hehehe sampai menang tau! hehehe..thanks for joining!

December 4, 2011 at 10:42 PM  
Blogger Lieyana said...

thankz Ku Azhar...
akan ku kayuh sampai ke destinasinya...hehe

December 5, 2011 at 12:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home