Ridlist Lover Life

Saturday, January 7

Kekejaman Seorang Ibu


hye uolls n selamat malam
buat ape nih??
lame dah kan tak dengar cerita pasal lemas dalam baldi nih

|
|
|
|
|
|
V

Nak di jadikan cerita
seorang ibu nih tengah serabut kepala
tanpa pikir panjang dia baling anaknya kat atas almari dan terpelanting la si anak tu kat belakang almari... kesian betol la dengan anak tuh... Tak pasal-pasal jadi mangsa keadaan... 

|
|
|
|
|
|
V

Lepas buat tahu pulak kesian pada si anak tuh... Sanggup ambil semula si anak dari belakang almari tuh... Habes kotor si anak tuh... Naseb baek la si anak tu tak menagis...

Lepas ambil smpan pulak si anak kat dalam almari... Semalam si anak berkurung kat dalam almari...Kejam betol si ibu ni!!!! Memang tak berkeperimanusiaan langsung... Sampai hati buat anak camtuh...



|
|
|
|
|
|
|
V

Keesokkan harinya (hari ini), pagi-pagi lagi si ibu membuka almari dan melihat anaknya itu.... Takde ape-ape yang berlaku pada si anak... Si anak terus diam membisu tanpa sepatah kata pun...

Setelah matahari terik di atas kepala, si ibu telah membuat keputusan untuk memandikan anaknya, akan tetapi bukan di mandikan anaknya itu malah di rendam anaknya di dalam baldi dengan sabun pencuci dan sedikit softlan... Memang sampai hati si ibu membuat begitu kepada si anak...






Selepas tu, boleh lagi si ibu dan membernya menyental si anak dengan menggunakan berus tanpa ade sedikit belas kasihan pun.. Siap Jemur lagi si anak di bawah panas terik...

|
|
|
|
|
|
|
|
V

Korang tengok sendiri la ape yang terjadi kepada si anak tersebut















si ibu yang kejam tu yana lah orangnya
hehehehe
anak yana ni
sekarang dah bersih
wangi lagi tuh
tak sabar nak peluk malam nih
sayang kamu


bubye semua

Labels:

2 Comments:

Blogger saffiya_aleesya @ echa said...

hehehe...lain kali jangan baling2 bear tau ha kan dah kena cuci balik..

January 8, 2012 at 5:22 PM  
Blogger saffiya_aleesya @ echa said...

saya singgah sini dan follow awak yer

January 8, 2012 at 5:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home